Ads 468x60px

luni, 23 februarie 2015

Dorința de a vorbi cu răscumpărații...

Cu dragoste să porți comunicarea
cu Tatăl tău!

„Rugați-vă întotdeauna în Duhul, cu tot felul de rugăciuni și cereri.Vegheați la aceasta cu toată stăruința și rugăciunea pentru toți sfinții”¹


               A fost o zi în care am 'digerat' acest verset și din nou l-am digerat și tot într-un punct am ajuns: „tot felul și tot timpul”.
            Mi-am dat seama de dragostea lui Dumnezeu și de dorința Lui de a sta într-o relație de comunicare continuă cu noi. „Rugați-vă neîncetat”² scrie într-un alt loc. Dumnezeu ne îndeamnă să vorbim cu El pentru că e dispus tot timpul să ne asculte.
               Eu, când am citit acest verset, l-am citit ca un mesaj din partea Lui și cred că El vrea ca fiecare să îl ascultăm. Acest mesaj spune așa: „Hei! Ce faci? Uite, Eu doresc să vorbesc cu tine pentru că te iubesc și dau popoare pentru tine. Nu vrei să vorbești cu Mine? Spune-Mi tot ce vrei, orice, dar nu mă ocoli. Numai bagă-Mă în seamă...Sper că nu M-ai uitat... Când ai ceva ce vrei să spui cuiva, Eu sunt aici gata să te ascult din pricina dragostei Mele pentru tine. Vreau să te aud, să te văd zâmbind. Vreau, personal, să îți șterg lacrimile. Te iubesc!”
               Oare ne facem timp pentru El? Azi am înțeles că El are de fiecare dată timp pentru noi. La El nu apelăm ca la un doctor, unde ai nevoie de programare și stai cu numele scris pe o listă de așteptare. La El nu stă nimeni la rând. TU ai prioritate pentru că ești fiul Său răscumpărat și doresc ca Domnul să te binecuvinteze! Amin


_________________________________________________________________________
¹ - Efeseni cap. 6, vers. 18, trad. NTR (Noua Traducere Română)
² - Evanghelia după Ioan, capitolul 5, versetul 24, trad. D. Cornilescu 2006

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu