Ads 468x60px

miercuri, 4 martie 2015

Comori neprețuite. Comori de lângă noi

Sursa: web


"Adevărat vă spun că, ori de câte ori ați făcut 
aceste lucruri unuia din acești foarte 
neînsemnați frați ai Mei, Mie Mi le-ați făcut."
Matei 25:40         



       Investiția într-un lucru ajută ca lucrul respectiv să fie mai bun, mai compatibil cu ceea ce înseamnă noutate și chiar ajuta la îmbunătățirea stării celui care o acordă. Un investitor știe să pună preț pe cât cheltuiește, dorind să facă, mai apoi, o paralelă în care să pună în balanță ceea ce a investit, respectiv ceea ce a câștigat în urma investiției, iar dacă investiția a fost una bună, acesta va avea ceva în plus față de cât a cheltuit.
       Zilnic investim, chiar dacă nu avem această meserie, sau credem că nu avem această abilitate. Dureros este faptul că investim în lucruri trecătoare. Cum rămâne cu acei micuți? Oare nu sunt ei comori prețioase pe lângă care trecem atât de nepăsători? Ba chiar lui Hristos facem un favor, dacă îi ajutăm pe aceștia. Cred că mulțumirea pe care ei o au în momentul în care tu întinzi o mână de ajutor străpunge cerul. Fiecare din acești micuți au o poveste, din păcate este una tristă în peste 95% din cazuri.
       Vreau să învăț ce înseamnă toate aceste lucruri și sunt sigur că doar practicarea lor mă va ajuta să le fac din ce în ce mai bine. Să fim conștienți că doar ce am făcut pentru Isus va rămâne, celelalte vor arde și se vor face toate scrum.
Chiar dacă risc să mă repet, doresc a pune accent pe faptul că Isus Hristos a spus că ori de câte ori am ajutat pe acești micuți, ori de câte ori am dat un pahar cu apă, am vizitat (și exemplele pot continua), Lui I le-am făcut pe toate.

       Dumnezeu să ne binecuvinteze pe fiecare și să nu uităm să oferim și celorlalți din binecuvântarea noastră, văzându-se dragostea pe care Dumnezeu a arătat-o față de noi prin Fiul său întrupat pe crucea de pe Golgota!

Atunci Îi vor răspunde și ei: "Doamne, când Te-am văzut noi flămând, sau fiindu-Ți sete, sau străin, sau gol, sau bolnav, sau în temniță, și nu Ți-am slujit?"
Și El, drept răspuns, le va zice: "Adevărat vă spun că, ori de câte ori n-ați făcut aceste lucruri unuia dintre acești foarte neînsemnați frați ai Mei, Mie nu Mi le-ați făcut."
Si acestia vor merge in pedeapsa vesnica, iar cei neprihaniti vor merge in viata vesnica."
Matei 25:44-46

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu