Ads 468x60px

duminică, 8 martie 2015

Nu pot exprima iubirea ei

Sursa: aici

“Mamele scriu cu mâinile lor gingașe în inima copiilor lor ceea ce vântul aspru al vieții nu va reuși să șteargă niciodată.”
(Autor necunoscut)       



        Urmărind unele bloguri a câtorva oameni pentru care merită să deschizi internetul, cum spune fratele Nicolae Geantă pe blogul său, am observat că sărbătoarea de 1 martie a fost un subiect despre care fiecare și-a exprimat câte un gând de bine. Nici sărbătoarea de 8 martie nu trece neobservată, ba chiar este una despre care se scrie cu un sentiment mai aparte, prima dragoste.
       Îmi aduc aminte cum în clasa a II-a am participat la un concurs de poezie, concurs cu tema ”8 martie”. Nu am putut în versul meu să scriu atât de profund și nici acum nu pot descrie dragostea mamei față de pruncul ei, acea dragoste care o simți de la prima inspirație până la ultima expirație. La vârsta aceea am descris-o așa: „Suavă, candidă și blajină/E mama mea gingașă și senină”. 
       Prin tot ceea ce Dumnezeu i-a dăruit, a reușit să-mi ofere o educație extraordinară, nu de puține ori s-a sacrificat pentru mine ca să pot avea eu, iar pe ea s-a lăsat la urmă. Ce este dureros? Dureros este faptul că ne dăm seama de aceste lucruri tot mai târziu...poate prea târziu. 
       Cred că fiecare dintre noi regretăm că în anumite momente nu am prețuit mai mult eforturile ei. Astăzi, parcă e o zi care concentrează toate mesajele de bine pentru ele, mamele noastre, dar îmi doresc ca societatea în care trăim să practice tot mai mult teoria: dragostea nu se oferă doar într-o zi, ci în fiecare zi.
       Un lucru mic contează mai mult decât ne închipuim. Printr-un gest cât de mic poți schimba în bine un suflet rănit. Dumnezeu să facă să lumineze fața Lui peste mamele noastre și nu doar astăzi, de 8 martie, ci în fiecare zi din viața lor. Domnul să le răsplătească toată truda și să ne ajute Dumnezeu și pe noi să putem să le aducem doar bucurii în suflet!

Ea(mama) străluce ca un soare,
Când zâmbește parcă-i floare.
Aș vrea toată viața mea
Să fiu numai lângă ea!
    (Personal)                                                 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu