Ads 468x60px

miercuri, 4 martie 2015

Un Prieten de nădejde




























     

 Isus al meu, prieten scump
Din zorii tinereții
Cu Tine eu călătoresc
Pân la sfârșitu vieții.
                 (Nicolae Moldoveanu)         




       Dacă ar fi să găsim pe cineva pe care să-l dăm drept exemplu pentru ceea ce înseamnă adevărata prietenie, am căuta mult la oameni și am rămâne tot mai dezamăgiți. Eu (cred că și tu) cunosc pe Cineva care nu se schimbă, care știe ce înseamnă sacrificiul unei prietenii și a demonstrat că prețul dragotei este unul mare, dar nu imposibil de plătit.
       Nu știu de ce, dar simt că am intrat într-o obișnuință, într-o stare de stacnare mergând pe principiul: „Cum ne este acum ne este bine. Slăvit să fie Domnul!”. Da, dau slavă Domnului la fiecare pas pe care-l fac. Nu poți înainta dacă bați pasul pe loc, ci înaintezi doar dacă faci un pas înainte, urmat de altul și altul... Aceasta este misiunea noastră...să înaintăm. 
       Nu știu cât L-a costat pe Hristos dragostea pentru noi, dar știu că a dat mai mult decât ofer eu azi, mai mult decât îmi propun să ofer mâine și chiar mai mult decât îmi doresc să ofer într-o viață întreagă. Atunci când noi nu ne uitam la El pentru că Îl disprețuiam și ne întorceam fața de la El, totuși El a mers înainte și ne-a arătat la urmă că pentru rău, El nu răspunde cu rău, ci cu bine.
       Noi? Răspundem răului cu rău, dar și binelui răspundem tot cu ră. De ce? Pentru că ne-am obișnuit să primim laude, să fim vizitați, sunați, chemați, băgați în seamă, ba chiar mulți se bucură că sunt invidiați. 
       Haideți să ne pocăim și să trăim și ceea ce cântăm! Nu la întâmplare am ales aceste versuri de cântare, deoarece sunt versuri cunoscute, chiar dacă variantele diferă, esența este aceeași: pân la sfârșitul vieții cu Isus. Trage răul de noi când într-o parte, când într-alta, dar avem datoria să ne ținem strâns legați de bine.
       Domnul să ne binecuvinteze pe fiecare și să facă să crească dragostea Lui în noi tot mai mult! Harul și pacea Domnului fie peste noi toți, iar duhul de pocăință să ardă în noi cu o putere din ce în ce mai mare! Amin! 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu