Ads 468x60px

miercuri, 6 mai 2015

Și tu, și eu...

Sursa: aici


     Și tu, dar și eu...
                   ...și eu, dar și tu


          Privesc la faptul că au trecut sărbătorile. Acest interval de timp dintre Invierea Domnului Isus Hristos și data de astăzi arată faptul că s-a „scurs” orice gram de bunătate, de dragoste și de unitate a dispărut, lucru dovedit atunci când privesc în jurul meu. Oare doar de Crăciun va mai avea loc o încărcare de baterii spirituale? Daca răspunsul este da...cât va ține? Ca la români...o minune durează doar 3 zile, nu?
         
          Zilele acestea m-au frământat niște gânduri. Mergând pe stradă, relaționând cu oamenii mi-am pus diverse întrebări. Mi-am dat răspunsul la unele dintre ele, iar altele au rămas încă în mintea mea. Voi scrie unele dintre aceste întrebări și doresc ca fiecare să-și răspundă individual, după cum spune și titlul articolului: și eu, dar și tu.
          În preajma sărbătorilor, parcă mai mulți se opreau să întindă mâna spre săraci și mâna mea, dar și mâna ta. Acum? Mai este același avânt în a ajuta pe acei micuți?
          Ne-am obișnuit să primim doar binele din partea Domnului și parcă ne este greu să primim și răul. De ce nu vrem să-l primim? Nici eu, dar nici tu...
          Ne grăbim să ajungem primii la rând la casa de marcat. Oare tot așa ne grăbim să-L vedem și pe Judecător? Să-mi răspund eu, dar și tu...
          Pentru a scurta drumul, trecem prin iarba verde de prin parcuri, din fața blocului, de lângă case. Distrugem viața! Oare nu de multe ori, în loc să alegem drumul greu și-ngust o luăm pe lângă crezând că ajungem mai repede și totuși ne lungim drumul deoarece vedem că va trebui să ne facem din nou o reîntoarcere și va fi un nou ”de la-nceput”!? Răspunsul pentru mine îl am eu, iar pentru tine îl ai tu.
         
          Întrebările sunt multiple, unele pot fi chiar acuzatoare și ni le putem pune fiecare, dar am un sfat pentru fiecare: haideți să nu fie tot alții personaje principale în toate întrebările acuzatoare, ci să ne verificăm prima dată pe noi. Și încă un lucru: nu vorbiți cu oameni despre oameni, vorbiți cu oameni despre Dumnezeu, dar mai ales, cu Dumnezeu despre oameni. Rugați-vă pentru cei de lângă voi pentru că aceasta este plăcut înaintea Domnului!

          
          

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu