Ads 468x60px

marți, 22 septembrie 2015

Refugiați

Sursa: aici



Imigranții de la granițele Europei


               

               Bun! Se pare că subiectul imigranților/refugiaților este pe cât de cunoscut pe atât de comentat. Nu îmi propun să scriu multe despre acest subiect, însă doresc a-mi așterne aici câteva gânduri pe care le am atunci când mă gândesc la ei sau când văd o nouă știre despre ei; nu mi-am fixat o anumită ordine de idei în minte...
               Citind diverse articole, știri sau ascultând și vizionând diverse interviuri sau videoclipuri, îmi dau seama că până la urmă nu este de joacă cu acești ”săraci”. Spunea cineva la radio că trebuie să ne gândim foarte bine deoarece aceștia ne pot fi vecini, colegi de muncă sau chiar copiii lor să fie colegi cu ai noștri. Dacă ar fi să împart părerile de pe internet, acestea ar fi puse într-un sondaj cu 80% părere rea despre aceștia si 20% părere bună (cu o marjă de eroare de 5%) și totuși am fost indulgent...

Ce înseamnă părerea bună despre refugiați?
               Sunt câțiva oameni care spun faptul că: „Haideți să fim oameni! Este greu de imaginat cum aceștia pot călători atâția km la pas pentru un trai mai bun. Ei sunt cei care au reușit să scape de războiul din țara lor. Nu cred că ar veni aici pentru a face rău, ci vin pentru a-și construi un viitor mai bun lor și copiilor lor. Trebuie să îi ajutăm și să le fim aproape, arătându-le faptul că europenii sunt oameni de treabă...”

Ce înseamnă părere rea despre refugiați?
               Majoritatea oamenilor se tem. Având o părere rea despre cineva, automat nu vrei să stai în preajma acelei persoane. Și în cazul imigranților sunt niște motive, zic eu, bine întemeiate. Partea persoanelor care susțin această părere spun așa: „Nu am de gând să vină în țara mea cineva care să mă omoare pentru faptul că nu mă supun lor, celor care vor fi o minoritate. Îi vedem cum vin fiecare pozând în săraci, dar ei au numai haine de firmă și telefoane de ultimă generație. Nu sunt venituri decente nici pentru noi...cum ar putea lua un refugiat un ajutor din partea statului mai mare decât au alții salar/pensie?”

               În final, doresc să îmi scriu și părerea mea personală. Vine Domnul! Dacă ieri nu a venit, va veni în noaptea asta, iar dacă în noaptea aceasta nu va veni, mâine sigur Îl vom vedea! Așa ar trebui să fie trăirea noastră zilnică. 
               Am auzit pe câțiva zicând: „E o mare oportunitate să îi evanghelizăm!”, ba chiar unii au mers la graniță. Am văzut cum acești bieți refugiați au aruncat apa și alimentele primite pe calea ferată pe motiv că nu vor nimic de la păgâni și vor să ajungă în Germania. Personal, cred că nu vor veni vremuri ușoare. Nu, nu avem de luptat împotriva lor, dar avem de luptat în rugăciune! Să binecuvinteze Dumnezeu cu înțelepciune pe cei care conduc țara noastră! Dacă noi nu vom avea atât de îndurat, cu siguranță copiii noștri vor suferi (asta dacă nu vine Domnul).


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu