Ads 468x60px

sâmbătă, 16 ianuarie 2016

2016 - și veșnicia ta?!

Sursa: aici



„Aveți credință în Dumnezeu și aveți credință în mine”


            2016. Am primit la început de an multe mesaje prin care unii mi-au dorit să am un an bun, unul prosper, binecuvântat, dar alții mi-au dorit mai mulți ani, chiar dacă nu știau câți. Am primit o urare care mi-a spus: „Veșnici ani cu Isus!”. M-am bucurat când am primit-o, dar nu am uitat că pentru a dobândi acești ani va trebui să lupt, să cad, dar să nu rămân jos, să merg înainte...să mă-ncred în Dumnezeu. 
            La începutul acestui an, probabil o să vă gândiți că prima postare de pe blog o să fie una în care voi ura și eu de bine și atât. Da, îmi doresc să aveți parte de un an biruitor, o viață plină de biruințe și o veșnicie împreună cu Isus, dar pentru acestea trebuie luptă, sudoare, chiar va trebui să îndurăm batjocuri. Dragii mei, trăim în vremea în care nu ne mai jucăm! Domnul Isus Hristos vine!
            Vedem cum în jurul nostru se petrec atâtea și atâtea lucruri, iar noi stăm, le privim, încercăm să schimbăm, ne implicăm și suportăm. Atacuri teroriste, răpirea copiilor de sub ochii părinților, promovarea sodomiei și multe alte vești. Papa declară faptul că acceptă orice, că iadul nu există și că toți vom ajunge în Rai. Fals! Toate aceste lucruri le consider măști. Nu măști care să reprezinte doza suficientă de prefăcătorie, ci lucruri în care mă bucur că suntem solidari, însă nu trebuie să pierdem din vedere faptul că Domnul Isus Hristos vine. Sunt lucruri de suprafață care împiedică să vedem dedesuptul, sunt lucruri de exterior care ne împiedică să vedem interiorul, ba sunt lucruri de fațadă care ne împiedică să vedem ce este în spate și totuși...sunt lucruri pe care nu trebuie să le ignorăm, ci trebuie să ne implicăm cu tot ce suntem și tot ce avem: să ne rugăm, dar repet, să nu pierdem din vedere faptul că Isus va veni. Pentru mine (și subliniez faptul că e doar strict părerea mea) atâta mass-media și focusarea pe anumite subiecte este doar un lucru care se face pentru a ascunde ceea ce se întâmplă mai exact. Da, susținem cazu Bodnariu, dar iată că după imigranți, protestanții au avut un cuvânt de spus, acum acest caz ne ține în loc și dorim rezolvare (Doamne-ajută!). Cine știe câte se întâmplă pe la întuneric?! Zic și eu...

În casa Tatălui meu sunt multe locașuri. Dacă n-ar fi așa, v-aș fi spus. Eu mă duc să vă pregătesc un loc. Și după ce Mă voi duce și vă voi pregăti un loc, Mă voi întoarce și vă voi lua cu mine, ca acolo unde sunt Eu, să fiți și voi. Știți unde Mă duc și știți și calea într-acolo.
Matei 14:2-4

            Ne întoarcem în pasajul menționat mai sus și vă îndemn să privim la făgăduința făcuta chiar de Isus Hristos atunci când Acesta dorește a ne îmbărbăta. Această promisiune nu este pentru o casă pământească deoarece știm că Fiul Omului nu avea unde-și așeza capul (Mat. 8:10), ci este nădejdea binecuvântată pe care o avem, aceea să fim cu El în ceruri. Până aici totul e frumos, pare simplu, însă, cu părere de rău o spun, că mulți ne-am obișnuit să facem răul și să ne vedem în Rai. Cât mai dorim cerul? Cred că cerul ar fi mult mai dorit dacă ar avea o pagină de Facebook unde să fie mulți ”fani” și zilnic să se pună acolo o poză cu ce este nou, un ”check-in” cu noile pavaje, case, diamante etc...ar fi ”like-uri”, nu? O, cât ar fi de minunat...dar iată că în vremea în care trăim lucrurile nu sunt atât de minunate. Sunt multe oportunități, mijloace de informare, este libertate, dar sunt și multe piedici care se pun în fața noastră.

            Alege astăzi cui vrei să slujești! Chiar vrei ca anul 2016 să fie unul benefic pentru veșnicia ta? Vrei să fi cu Dumnezeu? Nu vreau să ne lăsăm înșelați în acest an! Copiii lui Dumnezeu au ceva de spus! 
Rămâneți binecuvântări pentru cei din jurul vostru!
„La veșnici ani cu Hristos!”

1 comentarii:

Miriam Văduva spunea...

Dacă Cerul ar avea pagină de facebook...?! Originală idee! Cred că toată lumea s-ar abona. Pentru că oricine poate da un like, dar nu oricine poate trăi ”like-ul”... like Jesus, like a saint, like a son of Heaven. ;)
By the way, like your point of view!
Keep up the good work!

Trimiteți un comentariu